حرف های یک عمرانی

حرف های یک عمرانی

لطفا ما را از نظرات خود بی نصیب نفرمایید.

پیوندها

دانلود مقالاتی در مورد بارگذاری ضربه ای

حسین سرکانی | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ

در این قسمت یک سری مقاله را که قبلا خودم مطالعه کردم و مربوط به کارم بوده را در اختیار دوستان قرار داده ام امیدوارم مورد استفاده تان قرار گیرد.

دریافت
حجم: 3.53 مگابایت 

رمز:www.civilove.blog.ir

نظرات  (۱)

سلام خوش حالم که با وبلاگتون اشنا شدم قصد دارم ارشد رشته سازه بخونم خوش حال میشم اگه راهنماییم کنید که چ کتب رو خوندین؟ در حال حاضر سال چهرم کارشناسی پیوسته عمران هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی